AdministratieArticole GeneraleComunicate de presaPoliticStiri Locale

Gheorghe Flutur salută aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru tronsonul Târgu Neamț-Iași-Ungheni al A8

Gheorghe Flutur, prim-vicepreședinte al Partidului Național Liberal, salută aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru construcția celor 88,7 kilometri ai Autostrăzii Unirii (A8), pe tronsonul Târgu Neamț-Iași-Ungheni.

Investiția va fi finanțată în mare parte din fonduri europene prin Programul de Transport 2021-2027, la care se adaugă fonduri alocate din bugetul național, iar durata de execuție a lucrărilor este de 36 de luni.

„Mulțumirea mea vine și în contextul în care eu am fost liderul politic care a inclus în programul de guvernare comun PNL-PSD proiectul Autostrăzii Unirii, alături de Autostrada A7 și de Autostrada Nordului. Zona de nord-est a României a fost și rămâne o pată neagră pe harta țării din cauza lipsei infrastructurii de autostradă”, a transmis Gheorghe Flutur.

Președintele PNL Suceava a mai declarat că speră ca lucrările la A8 să fie demarate și pe tronsonul de la Târgu Neamț spre Târgu Mureș, prin trecerea Carpaților Orientali, aceasta fiind o legătură așteptată cu Occidentul și cu Ardealul.

De asemenea, a afirmat că, în timpul în care a ocupat funcția de președinte al Consiliului Județean, a implementat o strategie de interconectare a drumurilor județene și naționale cu Autostrada A8 și că își dorește ca acest program să fie continuat de noua administrație județeană. Drumul Boroaia-Giulești-Timișești, care face legătura cu A8, și drumul județean Mălini-Borca, care va lega județul de A8 la Poiana Largului, sunt modernizate, iar DJ Panaci-Bilbor este aproape de finalizare.

„În ultimele zile ale acestui mandat de președinte al Consiliului Județean Suceava, am trimis o adresă prin care am cerut scoaterea la licitație a unui tronson din Autostrada Nordului, varianta ocolitoare Gura Humorului, unde indicatorii tehnico-economici au fost deja aprobați de Guvern”, a adăugat Gheorghe Flutur.

Articole Similare

Back to top button