Articole GeneraleComunicate de presaSocialStiriStiri Nationale

RAR implementează o soluție rapidă de rezolvare a reclamațiilor privind nereguli la reparații auto, care încalcă legea

Inspectorii Registrului Auto Român anunță implementrea unei soluții rapide pentru rezolvarea litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor. 

„Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: CONCILIEREA!, precizează reprezentanții intituției.

Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, situație care necesită mai mult timp, echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. Aceasta reprezintă o soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel.  

Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea Petiții și reclamații operatori economici, începând de astăzi există posibilitatea optării pentru opțiunea rezolvării problemei prin conciliere, mediată de personal împuternicit pentru afectuarea acestor operațiuni. „Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța „Da, vreau conciliere!” și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei”, informează inițiatorii proiectului.  

Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.

Articole Similare

Back to top button