Articole GeneraleInterneSocialStiriStiri Locale

Viceprimarul Lucian Harșovschi anunță un concurs cu premii pentru sucevenii care folosesc mijloace alternative de transport

Viceprimarul Sucevei Lucian Harșovschi a anunțat miercuri, 15 septembrie, că municipalitatea organizează un concurs în cadrul Săptămânii europene a mobilității, ce se va desfășura în perioada 16 – 22 septembrie. În fiecare zi se vor oferi câte 5 vouchere în valoare de câte 50 de lei ce pot fi folosite pentru aplicația Suceava EcoRide.

Astfel, viceprimarul a precizat că, Primăria Municipiului Suceava, prin Direcția de Proiecte Europene, Turism, Cultură și Transport, promovează și susține formele alternative de transport ecologic, implementând proiecte prin care au fost achiziționate autobuze, biciclete, trotinete electrice și stații de încărcare pentru mașini electrice puse la dispoziția cetățenilor.

„Municipalitatea invită pe toți sucevenii să folosească mijloace alternative de transport, organizând un concurs cu premii, constând în vouchere ce pot fi folosite pentru aplicația Suceava EcoRide”, a spus Harșovschi.

Participanții la concurs trebuie să respecte următoarele reguli:

  • Să adauge un comentariu la postare cu o fotografie sugestivă, împreună cu o trotinetă, lângă un obiectiv turistic din orașul Suceava și să eticheteze doi prieteni care folosesc sau doresc să folosească trotinetele electrice.
  • Să dețină un cont activ pe aplicația Suceava EcoRide.
  • Să dea Like&Share paginii de Facebook a Primăriei Municipiului Suceava.

În fiecare zi, în perioada 16-22 septembrie, se vor oferi câte 5 vouchere în valoare de câte 50 de lei, reprezentând 5.830 de minute de funcționare, ce vor putea fi folosite oricând în perioada funcționării serviciului.

Fotografiile câștigătoare vor fi afișate pe pagina de Facebook a primăriei, a mai menționat viceprimarul, care a precizat că, până acum, au fost înregistrate 221.407 minute de utilizare a mijloacelor alternative de transport din Suceava.

Articole Similare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button