INSPIRAȚIE PENTRU BUCOVINA

GI Fundatia Comunitara Bucovina invită toți sucevenii creativi care vor să înțeleagă mai bine mediul online; cum să promoveze un business, cum să creeze conținut educativ, cum să informeze oamenii corect folosind noile medii la workshopul CREARE DE CONȚINUT. CUM ÎȚI PROMOVEZI AFACEREA ÎN SOCIAL MEDIA. La workshop vor participa Catalin Urdoi-fotograf ( publicații în National Geographic) , Stefan Sfichi media producer ( Simply Mind Studio) și Alex Dona – Managing Partner Times New Roman.

Așteptăm antreprenori locali, suceveni creativi, profesori.

Pentru participare este necesar să vă inscrieți folosind link-ulhttps://goo.gl/x7pSrT

Agenda 26.10.2018

PHOTO INSPIRATION
Speaker: Catalin Urdoi
Despre ce povestește:
Cum realizam o fotografie comerciala/produs pentru mediul online (varianta DSLR, varianta telefon)
De ce o fotografie are mai mult impact ca alta fotografie?
Ce sa faci si ce sa nu faci cand realizezi o fotografie?
Pozitionarea subiectului, sfaturi. Exemplu concret.
Luminozitatea artificiala vs. Naturala. Exemplu concret.
Contrast. Culoare. Exemplu concret.
Sesiune de întrebări

VIDEO INSPIRATION
Speaker: Steve
Despre ce povestește:
Video comercial vs video personal vs video artistic
Cum să faci videouri de promovarea produselor pentru mediul onilne
Filmări în mediul interior și exterior.
Cum se compune un cadru
o Cum încadrăm
o Cum se iluminează corect subiectul – Cum gestionezi lumina spre avantajul tău?
Sesiune de întrebări

THE POWER OF TEXT: ÎN DIALOG CU ALEX DONA
Speaker: Alex Dona

CONȚINUT:
o Crearea de conținut. Ce tipuri de conținut merg în online, pe ce categorii de vârstă
o Drumul de la idee la implementare
o Cum poate ajuta textul în era multi-media
o Exemple de campanii online cu impact local
PROMOVARE:
o Cu ce avantajează promovarea online un brand local
o Identificarea publicului țintă: unde îi găsim online? Ce rețele de socializare folosesc? Cum poate fi prezent un brand local acolo?
o Organic vs. Paid:
Tips & Tricks: Ce sa faci si ce sa nu faci in social media?
CSR pentru bussines (bussines mic cu impact mare in comunitate)
Sesiune de întrebări

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *